prioritize my friend

Mina classmates sitter just nu på ÖP och skriver tenta. Själv sitter jag hemma, dricker kaffe och bloggar. Mina studier har kommit lite i skymundan de senaste dagarna. Men jag tror att det mesta har slagit sig till ro i både huvud och kropp nu så idag tänkte jag minsann läsa ut boken och börja skriva på min inlämningsuppgift. Sedan måste jag definitivt hugga tag i E och skriva en detaljerad tidsplan för de närmaste tre veckorna. Innan månaden är slut ska jag nämligen ha:


  • Fyllt i papper för utlandsstudier
  • Börja undersöka stipendier jag kan söka
  • Lämna in en individuellt skriven inlämningsuppgift på fem sidor
  • Skriva en åttasidig hemtenta i par med någon
  • Skriva en omtenta på den tenta som jag skulle skrivit idag
  • Lämna in syfte, metod och bakgrund till handledaren för vår C-uppsats

Jösses.

Jag tror jag ska börja läsa nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback