sommarlov, kind of

Jag älskar att spendera såna här dagar i Värmland, det tar mig tillbaka till 1990 talet och gamla hederliga sommarlov när man spenderade dagarna vid sjön eller ute i skogen på hästryggen & kvällarna vid grillen på altanen eller i roddbåten med bröderna. Att himlen är blå & molnfri samtidigt som termometern visar typ hundra grader gör bara det hela ännu bättre.

I morse (ehm, kan man kalla det så när man vaknar efter elva) tog M och jag båten ut på Fryken med pastasallad, fika och ett gäng tidningar. Jag har tagit årets första dopp och ikväll, efter grillningen, tänkte vi promenera bort till Lysvik. Det är tydligen Lysviksdagen idag och aktivitetsschemat utlovar kvällsmys och dans. Jag hoppas stenhårt på livemusik, helst dansband.
 


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback