keep on swimming

Det här med att söka jobb är ett tidskrävande projekt. Denna hets! Det är femte februari och jag har redan panik över att inte ha ha skakat hand och signat avtal. Det känns som att jag stalkar potentiella arbetsgivare med mitt CV och jag blir så upphåsad vid varje ny möjlighet att jag är alldeles matt. Har dock just avslutat en ny sökningsrunda och sitter nu mest och funderar på var jag kan ha godast chans.

Mitt träningsprogram börjar också kännas av på riktigt nu lagom till dag nummer tio av gruvligt tidig uppgång, gräsliga proteinshakes och den fullständigt vidriga matskeden av essentiella oljor som ska ned varje morgon. Imorse råkade jag för övrigt förväxla mitt eget viktangivelseprotokoll med M´s. Jag upptäckte mitt lilla misstag inför sista övningen då jag kört fem till tio kg extra jämfört med föregående vecka samtidigt som jag beklagat mig ett hundratal gånger över att mina muskler måste förtvinat sedan sist. Haha. Man är starkare än man tror. Det sitter i huvudet det där. Hursomhelst, det är en dag kvar till min efterlängtade vilodag. På fredag ska jag dricka drinkar och nu ska jag börja på nästa projekt för kursen med Mr. B.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback