söndag

Det är omkring 20 minus i Umeå för tillfället och himlen verkar ha fått spel, snön slutar inte falla. Desto mysigare att stanna inomhus iof. Igår hade jag min vilodag, jag tog en paus från allt; skola, träning, nyttig mat och jobbsökande. Fredagen förflöt precis som önskat, efter en sen introduktion av tidsplanen för vår C-uppsats, drog jag hem och svirade om för en helkväll med drinkar och guitar hero. Vilolördagen kändes ganska behövligt m.a.o.

Idag är det dock dags igen. Har precis rotat fram två extremt passande vetenskapliga artiklar (efter två timmars envetet sökande) till vår rapport som ska in i veckan och nu ska jag ner till Lindell, och F, för att läsa in mig på dom och börja skriva. Därefter blir det IKSU, och Maxi. Vi måste fylla på kylen för ikväll står gott käk och vin på schemat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback