moment 2

Veckan som gick var hysterisk! På ett bra sätt. Inlämningsuppgifter, presentationer, jobbansökningar, träning och tentaplugg avlöste varann i ett. Som någon slags final på det hela skrev jag tenta igår, på moment 1. Jag lämnade ÖP alldeles matt och snurrig vid tretiden igår eftermiddag och var helt säker på att det var dags för en redig förkylning. Så jag gick hem, hällde i mig ett glas pressad blodapelsin och sov bort eftermiddag och kväll för att trevligt nog vakna upp pigg och freesh idag. Efter frukost ska jag promenera ner till Akademibokhandeln och köpa kursbok till moment 2. Jag tänkte ligga i framkant. Dessutom ska jag titta förbi på IKSU på vägen hem, jag inleder nu träningsvecka nummer fem. Det här går ju fantastiskt. Snart halvvägs.

Kommentarer
Postat av: sarah

tack!!!

äntligen en uppdatering...Kram

2009-02-25 @ 15:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback